הדברת חולדות / עכברים

חולדות ועכברים הם אולי המזיקים הכי פחות סימפתיים שאפשר לפגוש בבית, במשרד או בעסק שלכם. אולי זה הגודל הפיזי שלהם או הנזק הגדול שהם יכולים לעשות – אף אחד לא רוצה לפגוש את היצורים האלה מחוץ לטבע. במידה וגם אתם סובלים מנזק ממכרסמים אלה בנכס שלכם, יש לטפל בהם בהקדם האפשרי על מנת למנוע נזק נוסף או החמרה של המצב הנוכחי. אנחנו ב”שימי פלבני הדברות” מבינים את אי הנוחות ואף את הסכנה שהיצורים האלו יכולים לגרום, לכן הכנו לכם מדריך קצר שיסכם לכם את כל מה שצריך לדעת בנוגע להדברת חולדות ועכברים.

איזה נזק עכברים וחולדות כבר יכולים לעשות?
בגלל הגודל שלהם והעובדה שהם מכרסמים, עכברים וחולדות יכולים לעשות נזק לא קטן לכל מבנה שהם נמצאים בו. מעבר לנזק לדברים פיזיים כמו כרסום של כבלי חשמל ואינטרנט או נזק לקירות הבית, עכברים וחולדות נושאים איתם לא מעט מחלות וחיידקים שעוברים בקלות אלינו בני האדם. המכרסמים האלה מבלים את רוב זמנם בביוב שמתחת לאדמה, שם הם מתמלאים בווירוסים, חיידקים ואפילו כינים!

אז איך מבצעים הדברת עכברים וחולדות?
הדבר הכי חשוב בביצוע הדברה של עכברים וחולדות היא מהירות. על מנת לזהות את הבעיה בזמן ולטפל בה בהקדם האפשרי, חשוב להזמין בעל מקצוע ברגע שעולה החדש הכי קטן לכל נזק שהוא. אנחנו ב”שימי פלבני הדברה” נהיה זמינים עבורכם גם בקריאות קצרות במיוחד. הדרך שבה אנחנו מבצעים את ההדברה תלויה במצב של הנכס ובמכרסמים עצמם. שיטת פעולה אחת היא מיקום רעל עכברים\חולדות במיקום אסטרטגי בנכס, מה שיוביל להרעלה שלהם. שיטה אחרת משתמשת במלכודות שלוכדות את המכרסמים, ואנחנו כבר נשחרר אותם בטבע רחוק מכם, איפה שהם לא יוכלו לבצע יותר נזק.

כמה זמן מחזיקה הדברת עכברים וחולדות?
אם להיות כנים, אין דרך באמת לדעת כמה זמן תחזיק ההדברה. במרבית המקרים, משום שההדברה מגיעה אל מקום המחייה של המכרסמים ומוציאה אותם ממקום המגורים שלהם, הסיכויים לחזרה שלהם אל הנכס שלכם קטנה מאוד. אם זאת, במידה והם חוזרים אליכם, יכול להיות שישנה בעיה תשתיתית יותר שצריך לבדוק לעומק.
במידה ואתם זקוקים לשירותי הדברה בירושלים והסביבה, שימי פלבני ישמח לעמוד לשירותכם!

הדברה

termites, nature, food-3367350.jpg

הדברת טרמיטים

הדברת פשפש המיטה

הדברת חולדות / עכברים

guinea pig, cavy, pet-242520.jpg

הדברת מכרסמים